Pagini

Persoane interesate

Materialele care apar pe acest blog
aparţin autorului şi nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Proprietarul acestui blog îşi rezervă dreptul de a acţiona în instanţă orice abatere. Blogul funcţionează în condiţii normale cu Mozilla Firefox si Crome.

sâmbătă, 27 februarie 2010

Jurnalul meu









Mai multe poze găseşti aici.
Copyrighted by Ioana Mitrache

Offshore ascultă:

8 comentarii:

Boddah spunea...

uau,foarte reuşite pozele.

simplu spunea...

Mi-ar placea sa plec undeva cu barca...

Gabi spunea...

frumoase fotografii

♥ Wanixa spunea...

cand am vazut titlul` ... am banuit ca ceva e suspect .. si am avut dreptate ... pozele sunt suspect de frumoase.

Ioana Mitrache spunea...

Multumesc pt postare, iar Snow Patrol a completat la fix seria, buna alegere :)

Offshore spunea...

ioana@ nu stiam ca ti place. coincidenta! :)

Iosif spunea...

super tari pozele ! salutari tie si celor dragi tie !

pryntzesika_dulc3atza spunea...

:) enjoy Bucharest calling

Faceți căutări pe acest blog